Monday, April 18, 2011

180411

180411. I hope, I pray, that it was just a dream, a sad dream. Apparently, the truth, the reality, the happening is just painfully true.

My previous post said " perlu menenangkan fikiran." And I said this to someone on Sunday "cepatlah hari selasa, aku nak lari."

That might be an early sign. Nampaknya betul. Memang wa kena pergi dari sini, dan pulang ke rumah.


Ya Allah, redhakanlah aku dengan pemergian salah satu orang yang sangat aku sayang. Tanpa dia, mungkin aku tak berada pada tahap yang sekarang ini. Kau cucurikanlah rahmat ke atas Haji Ibrahim bin Mohamed, permudahkanlah perjalannya di sana, dan Kau tempatkanlah dia di kalangan orang yang beriman. Amin.

Tok Yem, you will always be in my heart & soul.



p/s: Maaf rakan-rakan. Aku sedang melalui fasa yang sangat sukar dalam hidup. Aku harap kamu semua faham. And thanks for ur unconditional supports. Thank u very much.



Shafuraa Onn.

No comments:

Post a Comment